Friday, July 16, 2010

Terima kasih puan...

ingat jugak puanmama kat saya...hehehheee...act my bos baru je balik dari Singapore petang semalam, dia 
 ke sane selame 4 hari 3 malam hokey, jadi memang aku tak jumpa dia dari hari isnin lagi...hari nie baru dia 
 masuk keje...like usual, if my bos nie pergi ke mane2 sure dia akan belikan sesuatu untuk PA kesayangan die yang rajinmalas sorang nie...hehehhe :) kali nie aku dapat purse kecik untuk isi coin..material die adalah kulit
 siap ade rambu2 ramba lagi...:) ada dua kaler merah dan putih, dia suh pilih salah satu so aku pilih kaler
 merah susah nak kotor sikit...


 
haaa...nie la ole-ole dari my lovely bos tu...


nanti2 ade mase aku tunjuk koleksi ole-ole dari my bos k...penah sekali die pergi Johor nak kene attend 
 meeting kat sane, lupe lak kat mane tempatnye tapi bukan kat bandar besar la...dia boleh belikan aku buah 
 nenas ngan buah betik...boleh gitu ??dia kate kat situ tak ade orang jual2 barang thats why la dia belikan 
 buah...kelakarkan....


dan lagi satu..mase aku nak ke Sabah hari tu, aku adela jumpa die sebelum balik kan..dia siap bagi duit 
 belanja hokey untuk pergi Sabah..segan giler aku mase nak ambik ngan die tu..tak ambik kan die gesa gak 
 suh ambik...mase tu aku hanya mampu bersyukurtersenyum je..:)


ape2 pun...sekali lagi thanks byk2 ye puan...jasamu amatlah dihargai..wahhhhwahhwahhhh!!...ayat bukan main lagi...




HAPPY MOOD


4 comments:

-Sara- said...

wahh baeknyee bos jila..jom kte tukar bos nakkkkkk...eheheh :P

JILA said...

eh x blh...jila syg bos jila tau...hehehhe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

best la jila dapat bos baik dan pemurah..

JILA said...

tu la psl, dah nasib badan kan...kire bersyukur sgt la jila leh jage die setakat nie...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails